Monday, January 24, 2011

Kecewanya....

Hatiku benar-benar kecewa dengan keputusan a-level anakku yang sulong. Aku sangat-sangat kecewa kerana aku tahu dia mampu melakukannya tapi dia telah mengecewakan aku... Aku benar-benar sedih telah aku korbankan segala untuk diriku untuk memastikan yang terbaik untuknya namun sungguh mengecewakan...aku dikecewakan oleh orang-orang yang ku sayang dalam hidupku... Hancur luluh rasa hati ini...aku mengharapkan dia menjadi penawar kepada kelukaan hatiku...kebanggaan hatiku tapi semuanya hancur kini tidak mengharapkan apa-apa lagi daripada orang yang ku sayang... aku ingin melepaskan semuanya... Tiada siapa yang mengerti dan menyayangi hati ini... aku tidak mengharapkan balasan namun berikanlah daku sekelumit kebahagiaan...namun semuanya menghancurkan hati ini.... 
Tuhan... siapakah diri ini...mengapakah diri ini dan... apakah diri ini... terlalu banyak luka yang kulalui namun tidak siapa yang peduli... dalam laluan hidup ini apakah hanya aku yang perlu menyayangi orang lain tidak untuk di sayangi....perlukah aku pergi dari hidup ini.....melangkah seadanya aku...hanya untuk aku....

No comments:

Post a Comment