Saturday, September 24, 2011

Saat ini kebosanan menghantui diriku...berbagai rasa bercampur baur dalam hatiku. Entahlah kucuba mengawal rasa sedihku, luka hatiku, marahku, sakitku...ku cuba lenyapkan semuanya namun kadang-kala aku tidak mampu. Hatiku sentiasa berkata-kata aku tidak diberi hakku. Terlalu banyak burukku di matanya... seolah-olahnya dia manusia paling suci di dunia ini, bertahun-tahun aku dilukakan tidak pernah diberi hakku untuk menyebutnya. Oh Tuhanku berikan aku kekuatan untuk menelan semua ini... amat pahit tetap ku telan jua lukanya hati ini tetap ku tersenyum jua. Ku dimiliki untuk di sakiti. Tidak pernah ada sayangnya dari awal pertemuan hanya sekadar memenuhi ruang yang kosong, apa salahku? tidak layakkah untukku di sayangi? tidak layakkah untuk ku dicintai? Atau hanya sekadar menjaga egonya yang tiada hadnya. Aku tahu, aku tiada di hatinya pun tidak mengapa... Namun apakah salahku padanya hingga begini aku diperlakukan?

No comments:

Post a Comment